Alice Cehlin

Alla inlägg den 24 mars 2012

Av Alice - 24 mars 2012 20:46

Jag lever. Gårdagen var jättelyckad men nja jag kunde väl gått in lite mer kanske? Träffades hos en kompis och åt pizza där och gjorde lite förberedelser till kvällen, var trevligt. Väl ute så var det rätt segt till en början. Var billig dricka fram till kl 23 och sen gick det utför. Fattar inte att det kan vara så jobbigt att bara stå och hoppa lite på ett dansgolv, var totalt genomsvettig.


Var hemma rätt tidigt ändå vid 3 ungefär pga jag skulle jobba dagen efter. Så kl 8 vaknade jag igen och sen upp till stallet och ta av Stellis täcket, gissa om hon var glad? Hon hade kriverat av värmeslag annars. Hon gjorde en rad glädjeskutt och rullade sig :) 

Jobbet gick bra, jobbade 11-15 och det var full rulle hela tiden! När det är fint väder kommer alla kunderna särskillt eftersom det har varit löning också för en del. 


Red Stella efter jobbet, min vanliga runda på 3,5 km. Blir ofta den rundan när jag har ont om tid. Stella var inte stel idag vilket jag var glad för, däremot var hon inte lika fin som hon brukar vara dagen efter vila. Kom igång bra i traven sen och blev jätte mjuk och fin men jag fick kämpa för det Jobbade en del i högergalopp också jag måste sträcka upp mig mer och vara mer målmedveten och tillslut kom högergaloppen fint och jag kunde öka och minska.


Ikväll har vi kalas här och Bea har tagit en del bilder men inte några jag hinner ladda upp nu tyvärr...

Hörs imorgon ha en bra kväll 

   

Presentation


välkommen till min blogg!
Här kan du läsa om min vardag tillsammans med min häst Stella och allt som hör vardagen till.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Stella Noir

 


Ovido - Quiz & Flashcards