Alice Cehlin

Alla inlägg den 20 mars 2012

Av Alice - 20 mars 2012 20:04

Har haft fruktansvärt ont i min rygg idag och lite får jag kanske skylla mig själv, jag skulle kanske inte ridit igår? Men jag ville verkligen det, och det var samtidigt tur att jag gjorde det eftersom jag ska jobba en heldel denna veckan. Jag har jobbat idag 16-19,15 och fredag 13-17 och efter det är det fest ska vara hos en kompis kompis kl 19 och innan dess helst rida och göra stallet. Innan ska jag dessutom till karlskrona och fixa tänder och shoppa något.


Hela helgen går till jobb 11-15 och kalas, tiden bara rinner iväg! Kanske borde jag börja prioritera? Ta hand om mig själv lite med tanke på hur jag mår? Nej då har inte tid jag har ett jättebra liv inte alls stressigt!

Vår dator har kraschat så mina två skoluppgifter som ska vara inlämnade nästa vecka vet jag inte hur jag ska fixa. Olof får nog vara beredd på nattgäst :)


Snälla Olof och pappa hjälptes åt med stallet idag, kan se detta framför mig, hehe. De är så snälla som ställer upp för mig och snälla Hans tog in sen. Mamma fick hämta mig, att köra bil i mitt tillstånd är nog inte att tänka på. Imorgon är tanken att det ska bli paddocken med lite dressyr träning, hoppas att det går bra om jag inte orkar rida ihop henne får jag ändra mina planer.

   

Presentation


välkommen till min blogg!
Här kan du läsa om min vardag tillsammans med min häst Stella och allt som hör vardagen till.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Stella Noir

 


Ovido - Quiz & Flashcards