Alice Cehlin

Alla inlägg den 8 mars 2012

Av Alice - 8 mars 2012 16:29

Idag har det inte varit någon kul dag. Det har nämligen snöat stora delar av dagen och nu har det vergått till regn. Jag ska hoppträna ikväll iaf och det är positivt känns som att det behövs lite ljuspunkter. Det blir troligtvis inget mer inlägg ikväll då det kommer bli sent. Har skrivit ut projektarbetet som nu är helt klart, så himla skönt och det är faktiskt lite som en sten som föll från mig. Nu finns det tid och energi till att fokusera på andra ämnen.


Imorgon är jag hemma fram till jag börjar jobba och den tiden är anpassad till att kunna plugga på religion och samhälle. Religionen är tyvärr lite tråkig då det är för mycket filosofi och för lite religion, hoppas läraren ändrar på detta. Mamma har stalltjänst imorgon så hoppas att det går bra.


Återkommer med mer info om hoppträningen imorgon och bättre uppdatering. :)

Ha en bra kväll

 

Presentation


välkommen till min blogg!
Här kan du läsa om min vardag tillsammans med min häst Stella och allt som hör vardagen till.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Stella Noir

 


Ovido - Quiz & Flashcards