Alice Cehlin

Alla inlägg den 2 mars 2012

Av Alice - 2 mars 2012 19:37

Vilken underbar dag det har varit idag. Fick sms om att min balklänning hade kommit, dock passade den inte riktigt och var dessvärre var den felsydd mot vad jag egentligen ville ha men den blev jätte fin. Jag provade den och den var jättefin och det som den ska sys ut hoppas jag blir bra, annars kommer jag få en ny jag har långtid på mig än. Jag fick även min studentmössa idag och den var också himla jättefin. Den är lite i minsta laget så får använda den lite så den töjs ut. 


Var en runda på stan också, köpte mina raggisar och de är så himla fina. Det var inte meningen att jag skulle shoppa men det blev så ändå, köpte ett par nya skinn skor från Fred Perry så himla fina kommer bild imorgon. Sen bjöd jag olof och Bea på fika på andra våningen väldigt gott :) Lagom fredags mys. Köpte ett täcke till stella på fåglasång från Shires, mahoriteten tyckte att det var för tjockt men jag tror ändå att det blir rätt lagom med 100 gram det är en rätt stor skillnad mot hennes 400 gram nu. Blev jättefint och passade bra vid bogarna, det brukar vara ett problem annars.


Ikväll blir det kycklinggryta med svamp och potatis i ugn, mums :)

     

Av Alice - 2 mars 2012 08:41

Solen skiner och energin sprudlar. Hann göra en hel del på mitt projekt igår så idag har jag ännu mer energi till att fortsätta, jag hoppas på att det är slut snart. Har precis gått en morgonrunda med Enzo och tog lite bilder hinner tyvärr inte ladda upp de nu men det kommer ikväll.

Idag är det shopping på gång. Ska köpa de där raggisarna som jag verkligen älskar och sen blir det fika på andra våningen med Bea, mumsigt. Vidare till Fåglasång och hoppas på att de har det täcket som jag ska ha i rätt storlek. Om inte så blir det problem! 

Helgen har inte så jätte mycket planer faktiskt, rätt skönt. Olof ska på mekarkurs hela helgen och förhoppningsvis får han energi till att ta itu med Corradon så den kan ställas ut lite mer i sommar, men det är lite att fixa först ;) Jag ska rida stella imorgon hade jag tänkt och på söndag ska vi eventuellt till ridhuset, annars blir det paddocken. Ska även på middag hos farmor och Börje på söndag, ska bli jätte trevligt.

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen ska jag dra mig mot skolan, ha en bra dag :)

 

Bilder som Bea tagit och den sista är på Bea ckså ;)

Ps. Bea du behöver inte bli sur för att jag tagit dina bilder! :D    

Presentation


välkommen till min blogg!
Här kan du läsa om min vardag tillsammans med min häst Stella och allt som hör vardagen till.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Stella Noir

 


Ovido - Quiz & Flashcards